Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2016 21:00 - Хляб с билки
Автор: slavetoandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 140 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте, драги ми приятели!

Дано да сте ми почитатели

и да не съм ви дотежала

с таз муза дека ме е обладала.

Сега ще ви разкажа за днеска,

за заплануваното от нощеска.

Задачи имах много да свърша,

хатър на никого да не прекърша.

Поръчки всякакви изпълних

и в Кауфланд талони попълних,

накупих пак бои и материали,

че имам още да рисувам армагани

и смело, с походка на дива котка

завърнах се в къщи от разходка.

В хладилника реших да наздърна-

пълен си беше, да не съм кахърна,

домочадието има какво да яде,

даже биричка хладна, че и мезе.

Ала хлебецът у нас бързо отива,

спомени само остават за архива.

Рекох си: "Славе, пускай Пенка,

и без друго си й луда фенка!"

Докато Пепито меси тестото

аз ще ида да си пробвам сакото.

Леко май съм се вталила,

нали за туй бях мераклия...

Докато се зверех в огледалото

ми хлопна бързо мандалото.

Хвърлих на страни сакото

и хукнах да вадя от Пенка тестото.

Реших, че трябва да пробвам сега

да бутна хляба в новата тава.

Първо със зехтин намазах тестото

и в намазнена тава го турнах, горкото,

оставих във фурната да втаса,

а аз извадих на кухненската маса

всички кутии дека имам с подправки,

все едно ще им правя очни ставки,

да мисля и да умувам

този път как да практикувам.

Грабнах къри, мащерка и розмарин,

гледам имала съм и босилек един,

отново със зехтин тестото намазах

и ръснах това, което вече казах.

Пушен пипер също поръсих

и за малко не го изръсих.

Хляба сякаш достатъчно бухна,

ще пека на 160 градуса в загрята фурна.

Забравих обаче, как и аз не знам,

рецепта за тестото да ви дам.

320 мл хладка водица

2 с.л. олио, 1 ч.л. солчица,

600 гр брашно, 2 ч.л. захарчица

и на края 2 ч.л. суха маица.

Програмата вече е пълна и точна.

Много ме бива, доста съм сочна.

Хайде, сега лека нощ да ви кажа,

че нещо в главата ме стяга багажа!

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavetoandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 21076
Постинги: 53
Коментари: 2
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930