Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2016 21:18 - Великденски козунаци
Автор: slavetoandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 148 Коментари: 0 Гласове:
0



Да ви покажа първите си козунаци,

направени с труд и много мераци

по рецептата ми лесна и любима,

която за мен е просто незаменима.

Тестото го замеси мойта мила Пенка,

но вие знаете, че съм й върла фенка,

но да не разтягам повече локуми,

а да разкажа рецептата с две думи.

Разбих три яйца и един жълтък,

а за намазване оставих белтък,

добавих 200 гр захар кристална,

не повече защото би била фатална,

че няма да има в козунака конци

и ще стърже по нечии венци,

140 мл кисело мляко прибавих

и после 130 мл олио добавих.

Турнах 2 с.л. домашна, хубава ракия,

макар, че твърдо не обичам да пия,

сложих лимонови и портокалови корички

и доволно с радост потрих ръчички.

Изсипах в контейнера и добавих брашно-

650 гр добре бе дошло

отгоре сложих 7 гр суха мая,

от кеф главата ми се завъртя.

Пуснах Пенка с програма сладък хляб,

а аз похапнах леко, че много огладнях.

От една доза две козуначета излизат,

във фурна на 160 градуса след втасване влизат,

но преди това с разбит белтък ги мазах,

поръсих захарчица и бадемчета нарязах.

Първият козунак е с ментов локум,

другите два със стафиди. Ашколсун!

Имам още две дузини козунаци да правя

и знайте, че много, много ще се постарая!

imageimage




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavetoandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 21090
Постинги: 53
Коментари: 2
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930