Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2016 16:48 - Предморско
Автор: slavetoandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 143 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес ме пишете слънчасала и луда!
Не изпадайте в депресия, нито в заблуда!
Цял ден из кухнята вършея на шир,
ще стана, като гледам направо за резил.
Приготовления големи за морето стягам.
На яденета разни тотално наблягам.
Първо подкарах обичайния сладкиш,
че той е на почит, у нас е престиж.
За рецепта ако някой много настоява
в коментар по-долу може да я добавя.
Иде ред на дибидюс българска гозба-
мусака, ама за децата, не за изложба.
Вътре сложих кайма,картофи, домат,
гъбици пресни, тиквичка и зарзават,
добавих пушен пипер, сол, чубрица, кимион.
Ех, че вкусотия-направо за милион!
Отгоре заливка ударих за свят-
яйца и млекце с риган-аромат.
Препечена у нас най-много се яде,
смятам, че за фемилито се справих добре.
Минавам направо към следващата фаза-
точената ми баница за морето ще мяза-
сутрин за закуска идва добре
с бозичка или само с млекце.
Тестото от Пенка-помощницата моя,
тя е на мама Слави героя.
Рецептата е проста и страшно лесна,
в коментар отдоле ако искате ще ви я тресна.
Продължавам нататък с последното днес-
питка-маргаритка направена с финес.
Тестото...ми пак е от Пенка...
нали съм нейна редовна клиентка...
Рецепта мога да пльосна в коментар,
че сега ако пиша...все ще има неразбрал.
Чудите защо ми е толкова много храна...
Ми щото ще нося на мойте деца,
дето са вече там, на морето,
и ние ще идем да си топнем дупето.
С празни ръце абсурд да отида!
Колата ни много гозби събира.
Очаквайте утре готварско продължение,
само жегата ми носи излишно напрежение,
но край печките ще тропам кръшна ръченица
и ще правя хлябове от златна пшеница.
Айде, от мене хубава вечер!
Информирах за всичко, като диспечер.
imageimageimageimage



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavetoandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 21099
Постинги: 53
Коментари: 2
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930